Skadeanmälningar till försäkringsbolag

  1. Jag anser att inget av fordonen kan klandras, men om någotdera skall klandras, så var det det andra.
  2. Jag kolliderade med en stillastående lastbil som kom från andra hållet.
  3. Mitt enda vittne är den som körde på mig och hans historia stämmer inte överens med min.
  4. Tre kvinnor stod och pratade mitt på gatan och två gick framåt och en gick bakåt, så måste ju olyckan inträffat.
  5. Jag sammanstötte med ett stationärt träd.
  6. Den andra föraren ändrade sig plötsligt, så det fanns ingenting annat att göra än att köra på honom.
  7. Det fanns en mängd åskådare, men inga vittnen.
  8. Jag körde ut på vägen och fick syn på min svärmor och körde därefter av vägen.
  9. Jag återvände hem, men tog fel på hus och körde emot ett träd som inte står på vår tomt.
  10. Motparten körde på min bakdel, så min fru fick ont i halsen.
  11. Jag hade kört i 40 år när jag somnade bakom ratten och orsakade en olycka.
  12. Jag körde på en karl, han erkände att felet var hans, för han hade blivit överkörd förut.
  13. Telefonstolpen närmade sig. Jag försökte väja ur dess väg när den träffade fronten på min bil.
  14. Jag körde min lastbil över Västerbron och skadade den kvinliga mopedisten med en utstående lem.
  15. Jag somnade vid ratten och vaknade på sjukhuset.
  16. Kon gick emot bilen. Efteråt fick jag veta att hon inte var riktigt klok.
  17. Min fru hade stortvätt på tisdagarna och när jag återvände hem fick jag vindrutan och två tänder utslagna.
  18. Jag omtalade den andra idioten vad han gick för och fortsatte.
  19. Jag tutade, men bilhornet gick inte för det var stulet.
  20. Min bil var lagligt parkerad när jag backade på det andra fordonet.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar